Uwaga wystawcy! Do końca stycznia br. przedłużamy termin składania zgłoszeń na Sudecki Festiwal Minerałów 2018.
Już za kilka miesięcy w Lubaniu odbędzie się Sudecki Festiwal Minerałów 2018. Trzydniowe wydarzenie połączy się w całość ze świętem naszego miasta - Lawą na amfiteatrze.
Międzynarodowa impreza dedykowana miłośnikom minerałów i wszystkim zainteresowanym pięknem i ciekawostkami. Miasto ma wyjątkową szansę wyróżnić się na mapie regionu, kraju i świata. Swoją nietuzinkową ofertą i oryginalnością ma na celu zainteresować i przyciągnąć mieszkańców, turystów i przyjezdnych, którzy skosztują kulturalnej "świeżynki". Partnerami merytorycznymi Miasta Lubań są Towarzystwo Geologiczne Spirifer, Sudeckie Bractwo Walońskie, czyli pasjonaci o wielkim dorobku, do tej pory zaangażowani w organizację giełd w całej Polsce.
Łużyckie Centrum Rozwoju w Lubaniu prowadzi nabór i obsługę wystawców do Strefy Wielobranżowej. Wystawcy z produktami wielobranżowymi mogą zgłaszać swój udział do 31 stycznia 2018 r.
Impreza będzie odbywać się od 13 do 15 lipca 2018 r. w Lubaniu. W centrum miasta królować będą minerały, na giełdach i wystawach. W obiektach Muzeum Regionalnego przewidywane jest 20 wystaw prywatnych kolekcjonerów, wśród nich prawdziwie oszałamiająco rzadkie okazy. Na ulicach śródmieścia rozstawione będą stoiska wielkiej giełdy naturalnych minerałów i giełdy biżuterii. Nie zabraknie też oferty rekreacyjnej, rozrywkowej i festynowej, stoisk gastronomicznych, wesołego miasteczka dla dzieci i mini-targów parków geoturystycznych. Wydarzenie połączy się w całość ze świętem naszego miasta – Lawą w amfiteatrze.
Strefa handlowa Sektora B (strefa wielobranżowa) obejmuje ul. Wrocławską. Budowa stoisk rozpoczyna się w dniu 12.07.2018 r. (czwartek) o godzinie 8:00 i musi zostać zakończona nie później niż o godz. 16.00 tego samego dnia.
Uczestnictwo w festiwalu jest płatne. W Sektorze B (strefa wielobranżowa) w terminie od 12 do 15 lipca (4 dni) opłata wynosi:
- 300,00 zł brutto (długość linii sprzedażowej stoiska min. 3 m)
- 600,00 zł brutto (długość linii sprzedażowej stoiska min. 6 m)
- 900,00 zł brutto (długość linii sprzedażowej stoiska min. 9 m)
Warunkiem uczestnictwa w Festiwalu jest zawarcie umowy uczestnictwa poprzez wypełnienie Formularza Wystawcy, w którym określone są opłaty za udział, i po zapoznaniu się z Regulaminem. Podpisany formularz należy przesłać w terminie do 31 stycznia 2018 r. Formularz (druk umowy) oraz fotografię stoiska należy dostarczyć do Organizatora w formie zeskanowanej na adres e-mail, przesłać faksem, listem na poniższe dane, bądź dostarczyć osobiście do biura Informacji Turystycznej przy ul. Brackiej 12.